sobota, 14 czerwca 2014

Zaproszenie. Średniowieczne Niepołomice 19- 22 czerwca.

Wszystkich zainteresowanych rekonstrukcją średniowiecza chciałabym zaprosić na pewne szczególne dla mnie wydarzenie, które będzie miało miejsce w najbliższy długi weekend.



Po raz trzeci w Niepołomicach odbędzie się impreza organizowana przez przyjaciół z Niepołomic przy współudziale Chorągwi Konrada VII (bliżej znanej jako Śląska). 

Zrekonstruujemy (a przynajmniej postaramy się) turniej w realiach końca XIV wieku. Wydarzenie jest otwarte dla publiczności, wstęp wolny.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany wzięciem udziału jako rekonstruktor, szczegóły znajdzie TUTAJ. Nie zapomnijcie o przesłaniu zdjęć! (na adres poszewc@wp.pl lub mój)

Filmik dla zachęty:)

Plan imprezy wygląda mniej więcej tak:
Czwartek 19 czerwca: 
godz.16.00 rynek w Niepołomicach
Książę Ludwik II legnicko-brzeski ogłasza turniej rycerski na zamku w Niepołomicach.
Przybyli rycerze zgłaszają swój udział w turnieju.
Piątek 20 czerwca:
godz. 13.00 dziedziniec zamkowy
Rozpoczęcie pieszego turnieju rycerskiego – w trakcie przewidziana przerwa
Finał około godz. 17.00
Sobota 21 czerwca:
od godz. 13.00 do 17.00 teren obozu
Otwarty obóz dla zwiedzających – prezentacja warsztatów, manewry piechoty i inne
godz. 19.00 centrum Niepołomic
Przemarsz uczestników turnieju ulicami miasta
Niedziela 22 czerwca:
godz. 13.00 parkur pod zamkiem
Konny turniej rycerski


Na koniec kilka zdjęć z ubiegłorocznych Niepołomic.


Zapraszamy!

2 komentarze:

  1. Jestem w tym czasie w Krakowie na Jarmarku Świętojańskim, ale może się uda, choć mój strój wymaga jeszcze wiele pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Nie napisałam tego wcześniej (już poprawiłam w poście), rekonstruktorów chcących wziąć udział w imprezie prosimy o podesłanie zdjęć na poszewc@wp.pl lub na mój adres.

      Usuń